Reklamácia

Všetok tovar pred odoslaním starostlivo kontrolujeme, ak narazíte aj napriek tomu na závadu, postupujte podľa nasledujúcich krokov:

  • Tovar môžete reklamovať do 24 mesiacov od jeho doručenia.
  • Pripravte si číslo objednávky, faktúru a popis závady a všetko zašlite na info@vfstyle.sk, do e-mailu uveďte svoje meno a priezvisko.
  • Reklamáciu môžete vybaviť aj telefonicky na čísle +420 774 000 510.
  • Reklamáciu vybavíme čo najskôr (najneskôr do 30 dní).

Formy reklamácie:

  • Odstránenie závady dodaním nového produktu alebo jeho chýbajúcej časti
  • Oprava poškodeného produktu
  • Zľava úmerná poruche tovaru
  • Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Čo reklamovať nemôžem?

  • Tovar je opotrebovaný obvyklým používaním
  • Tovar 2. akosti, ktorý bol v zľave práve z dôvodu tejto závady

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie